Časté otázky k nákupu

Je bezpečné koupit diamant a další klenoty přes internet?

Jedním slovem: Ano. Lidé přes internet vedou svůj bankovní účet, převádějí peníze, někteří dokonce na internetu kupují auta! Používáme stejnou technologii, která je využívána i bankami, abychom vás ochránili před ztrátou, zneužitím nebo změnou vašich osobních informací. Takže si diamant (perlový náhrdelník, zlatý řetízek atd.) můžete objednat bez toho, aniž byste se strachovali. Vaše informace jsou v našich rukou v bezpečí.

Když webové stránky prohlížíte, můžete se cítit také zcela bezpečně. Pokud vidíte „s“, zámeček nebo „https“ v okénku zobrazujícím webovou adresu - internetové prohlížeče tyto znaky zobrazují, aby vám bylo dáno na vědomí, že jste v bezpečném prostředí, díky tomu, že používáme SSL technologii.

Abyste si byli naprosto jisti, že se nacházíte na stránkách, na nichž nic nehrozí, podívejte se na spodní část webu a ověřte si, jestli je přítomna ikona zámku. Tato ikona je k nalezení v poslední verzi Internetu Exploreru a Mozilly Firefox. Slouží k tomu, aby vám sdělila, že vaše informace jsou chráněny.

Je bezpečné posílat klenoty poštou?

Klenoty posíláme jenom společnostmi, jež jsou vysoce věrohodné, patří k nim třeba PPL, DPD nebo FedEx. Šance, že se vašemu cennému balíčku něco stane, je tedy velmi malá. Navíc jsou všechny naše zásilky plně pojištěny.

Když u prstenu nesedí velikost, je možné jej vyměnit za jiný?

Samozřejmě! Pokud vám prsten nesedí, zdarma vám ho vyměníme (pokud je nám zboží navráceno do 14-ti dní od data odeslání). Počítejte s tím, že celá výměna bude trvat určitý čas, ke kterému je navíc nutno započítat i cestu zásilky k vám. Prsten vám můžeme vyměnit i po záruční době, a to za bezkonkurenční cenu. Pro více detailů, nám zavolejte nebo napište e-mail.
 

 
 

Nezapomenutelný okamžik můžete vytvořit dokonalým dárkem.
Vyberte si z našich pravidelných speciálních nabídek se zvýhodněnou
cenou pravidelně doručovaných do vašeho e-mailu.