Podmínky výměny a vrácení zboží

Pevně věříme, že s každým nákupem u nás budete maximálně spokojeni. Přesto však, kdyby existoval důvod důvod pro vrácení zboží, neváhejte nás kontaktovat. Rádi s vámi dohodneme výměnu zboží, kredit k dalšímu nákupu nebo vrácení platby. Prosíme důkladně si před objednávkou pročtěte podmínky vrácení nebo výměny zboží zapsány níže, pokud budete mít jakékoliv otázky, můžete nás kdykoliv kontaktovat.

Jaké zboží můžete vrátit

Akceptujeme vrácení zboží, které je pouze ve stavu jako nové (bez škrábanců, poškození, známek používání, bez úprav nebo zmenšení velikosti), včetně originálního balení a dokumentů, včetně dárkových krabiček a certifikátů pravosti.

Zboží je možné vrátit do 14 dnů od jeho doručení.

Jaké zboží nemůžete vrátit

Je nám líto, ale nemůžeme přijmout vrácení zboží, které už není ve stavu, jako když bylo nové (obsahuje škrábance, je poškozené, jeví známky používání, prošlo individuální úpravou nebo změnou velikosti).

Zboží, které nemá kompletní balení - neobsahuje dárkové krabičky nebo certifikáty pravosti. V případě ztráty certifikátu pravosti je možné nechat vystavit certifikát nový, opětovný certifikační proces je certifikační agenturou zpoplatněn a výše poplatku je závislá na hodnotě kamenu. Konkrétní případy ztráty certifikátu řešíme individuálně.

Zboží, které bylo vyrobeno na objednávku (zakázku).

Zboží, které prošlo individuální úpravou - například změnou velikosti a nebo laserovým grafírováním.

Zboží, které zákazník vlastní více než 14 dnů (od data doručení).

Co je dále dobré vědět

Zkontrolujte prosím důkladně zboží ihned po převzetí. Pojištění kryjící poškození vzniklé při přepravě musí být ohlášeno do 72 hodin od převzetí zboží.

V případě zájmu o vrácení zboží nás prosím nejprve kontaktujte, přidělíme vám ihned reklamační kód, s kterým proběhne reklamace rychleji.

Pokud bude zboží vráceno kvůli poškození při dopravě nebo ve výrobě, veškeré náklady spojené s vrácením nebo výměnou zboží hradíme my.

Doporučujeme pro vrácení zboží využít kurýra nebo přepravce, který bude mít zásilku pojištěnu a předá vám číslo balíčku, díky kterému jej budete moci sledovat. Za balíček, který by se ztratil po cestě, nese odpovědnost přepravce, proto jej volte pečlivě.

Všechno zboží k vrácení nebo k výměně je do pěti až sedmi pracovních dnů po přijetí zkontrolováno. V případě, že je zboží vráceno neoprávněně, je vráceno po této době zákazníkovi. Jakmile je stav zboží zkontrolován, navrhneme výměnu zboží, kredit na další nákup nebo vrácení peněz. Většina refundací je vyřízena mezi sedmi a deseti pracovními dny. Vrácení platby proběhne stejným způsobem (případně na stejný účet), jakým byla platba provedena.

Zboží musí být vráceno s certifikáty pravosti. Jestliže vrátíte zboží bez certifikátu pravosti, vrácená částka bude snížena o částku, kterou certifikační agentura vyžaduje za opětovnou certifikaci.

Jak vrátit zboží

  1. Kontaktujte nás s žádostí o vrácení zboží. Obdržíte od nás číslo požadavku na vrácení, které urychlí celý průběh žádosti.
  2. Zabalte zboží společně s dárkovými krabičkami, certifikáty pravosti a dalším příslušenstvím. Do krabice vložte také papír s číslem požadavku na vrácení nebo jej napište velkým a výrazně na krabici.
  3. Předejte zboží přepravci a zašlete jej na adresu, kterou vám zašleme společně s číslem požadavku na vrácení. Ujistěte se, že máte po odeslání k dispozici číslo zásilky pro sledování pohybu balíčku u přepravce.
 
 

Nezapomenutelný okamžik můžete vytvořit dokonalým dárkem.
Vyberte si z našich pravidelných speciálních nabídek se zvýhodněnou
cenou pravidelně doručovaných do vašeho e-mailu.